Prin prezenta vă aducem la cunoștință că Muzeul Național al Satului ,,Dimitrie Gusti,,, cu sediul în Șos. Kiseleff, nr. 28-30, sector 1, București, cod 011347, intenționează să:
Achiziționeze mobilier necesar amenajării spațiului interactiv, prevăzut în cadrul proiectului ,,ROM(a)NOR Interferences – CALL05-7”
Legislație aplicabilă:
Legea nr. 98/2016, privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.
Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe
Cod CPV: 39100000-3 – Mobilier
Valoare estimată fără TVA: 37.804 lei
Livrare: produsele vor fi livrate nu mai târziu de data de 23 aprilie 2024;
Criterii de atribuire: prețul cel mai scăzut;
Data limită pentru depunerea ofertei: 09.04.2024 , ora 1000;
Oferta se va transmite:
- la adresa de e-mail: achpub_mnsdg@yahoo.com sau fax: 021/317.90.68
- la sediul instituției: Șos. Kiseleff, nr. 28-30, sector 1, București
Informații suplimentare: Documentația de atribuire este publicată pe site-ul www.romanorinterferences.ro. Alte informații suplimentare se obțin prin solicitare pe e-mail la adresa achpub_mnsdg@yahoo.com;
Limba în care trebuie redactată oferta: Română
Condiții de participare: Ofertanții vor transmite următoarele documente: Copii conținând mențiunea ,,conform cu originalul” după actele firmei (CUI, Act constitutiv, Certificat constatator de dată recentă din care să rezulte obiectul de activitate al ofertantului – obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator), autorizații/certificate conform celor legale – copie lizibilă, stampilată, semnată de către reprezentantul legal al ofertantului-după caz); Propunerea tehnică se va întocmi în concordanță cu specificațiile caietului de sarcini; Oferta financiară va fi exprimată în lei, fără TVA. Oferta transmisă după data și ora limită de primire a ofertelor nu va fi luată în considerare. Achiziția se va efectua prin intermediul platformei electronice SEAP.
Perioada de timp în care ofertantul să își mențină oferta valabilă: 30 de zile de la data primirii ofertei. Nu se acceptă depunerea de oferte alternative.
Autoritatea contractantă va efectua plata din bugetul proiectului ROM(a)NOR Interferences – CALL05-7”, conform condiții contract.
Atașăm documentația de atribuire compusă din:
– Caiet de sarcini
– Formulare